Pandemin har för alltid förändrat vårt sätt att arbeta och dagens hybrida arbetssätt har skapat helt nya utmaningar men också många möjligheter. Arbetsgivares övergripande ansvar för arbetsmiljön är komplext och det är viktigt att veta vad som gäller nu när förutsättningarna för hur vi organiserar vårt arbete har förändrats. Vilka nya krav ställs på arbetsgivare för att tillhandahålla en god arbetsmiljö och vad händer om man inte lever upp till kraven?
Sambanden mellan arbetsmiljö, lönsamhet och verksamhetsutveckling är starka och det råder inga tvivel om att människor som mår bra även presterar bättre. Men hur gör man för att skapa en god organisatorisk och social arbetsmiljö som främjar välmående och ett hållbart arbetsliv? Vilka nya krav ställs på ledarskapet och vad är viktigt för att utveckla och förbättra arbetsmiljön i det hybrida arbetslivet.
Varmt välkommen till en helt ny konferens som samlar både aktuell forskning, ny kunskap och praktiska erfarenheter på området!
Ta chansen att nätverka och diskutera dessa strategiskt viktiga frågor!
Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!
Välj om du vill delta på plats eller digitalt! |
Pris konferens 8.490 kr |
Mängdrabatt Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person. |
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person. |
Vad ingår? I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt. För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen. |