Customer Experience Summit 2017

Så säkerställer du en optimal kundupplevelse

Konferens 6 december 2017
Temadagar 5 och 7 december 2017
Allmänt
Temadagar
Goda skäl att delta
Anmäl dig
Ladda ner PDF

Customer Experience Summit 2017

06 2017-12-06 11:38:46 2017-12-05 11:38:46 38 Customer Experience Summit 2017 Så säkerställer du en optimal kundupplevelse Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Hur går du från verksamhetsfokus till en mer kund- och servicefokuserad organisation? Hur säkerställer du en optimal kundupplevelse?

Ability Partners research visar att detta är prioriterade utmaningar bland svenska företag och organisationer. Behöver du inspiration och kunskapsuppdatering kring området? Då är denna konferens något för dig.

Vi på Ability partner har utformat denna konferens just för dig som arbetar med kundupplevelsen! Lyssna till högaktuella praktikfall och experter inom området samt nätverka och utbyt erfarenheter med branschkollegor från hela Sverige!

Läs mer på CX-Summit 2017

Ur innehållet

  • Hur ser morgondagens möte med kunden eller medborgaren ut?
  • Digital transformation och CX – vilka utmaningar finns i din organisation och hur leder du transformationen?
  • Hur analyserar du kundresan och drar nytta av insikterna i såväl kommunikationen som tjänsts- och affärsutvecklingen?
  • Hur säkerställer du rätt budskap och aktivitet längs hela kundresan och skapar en bättre kundupplevelse i alla kanaler?
  • Kundservice, kundmöten och kunddialoger som värdeskapare och konkurrensfördel
  • Från data till åtgärd – hur kan du mäta och styra mot bättre tjänster och en kundupplevelse i världsklass?
  • Innovativa arbetssätt, metoder och förhållningssätt för att gå vidare i den digitala och kundcentrerade utvecklingen
  • Så styr du om från verksamhetsfokus till en mer kund- och servicefokuserad organisation

Moderator och Keynote Speaker

Keynote Speakers

Customer Experience Summit 2017

Arvid Axland

Författare och founderPool
Customer Experience Summit 2017

Marie Andervin

Medgrundare, författare och föreläsareDigJourney

Övriga talare och praktikfall

Customer Experience Summit 2017

Victoria Aramayo

Victoria Aramayo Consumer Insights ManagerTUI
Customer Experience Summit 2017

Sara Mundt-Petersen

Head of Customer Growth and LoyaltyTelia Company
Customer Experience Summit 2017

Sofia Grosche

Chef insikt och innovationLänsförsäkringar
Customer Experience Summit 2017

Anna Swartling

Chef för Centre of Excellence Experience DesignSEB
Customer Experience Summit 2017

Emilie Eriksson

Head of Digital Analytics & BITele2
Customer Experience Summit 2017

Pernilla Aspenberg

Chef kundmöteAMF

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Konferens 6 december
6.990 kr
Pris för leverantörer och konsulter 9.990 kr
Temadagarna 5 och 7 december
Pris per temadag för deltagare på konferensen
3.490 kr – 3.500 kr i rabatt
Ordinarie pris 6.990 kr

I priset ingår kaffe, lunch och dokumentation.
Alla priser är exkl. moms. Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Tillbaka till kalendariet