Allt fler av dina kunder ägnar mer och mer tid åt Internet och digitala medier. Frågor som rör hur du på bästa sätt driver trafik, konverserar och skapar dialog samt får besökarna att konvertera på den egna webbplatsen är viktiga delar för att skapa en effektiv internetmarknadsföring med hög ROI. Ny teknik och nya plattformer tillkommer samtidigt som kundbeteendet ändras vilket gör att det kan vara svårt att hänga med i utvecklingen och veta vad man ska prioritera.
Syfte och mål är att du efter kursens slut ska ha en god förståelse för den digitala kommunikationens olika delar och praktiskt själv kunna utveckla och införa väl underbyggda digitala kommunikationsinsatser för den egna verksamheten. Du ska också ha förståelse för hur du kan målsätta, ta fram nyckeltal/KPI:er och mäta för att därigenom ständigt kunna anpassa och förbättra dina aktiviteter och den digitala närvaron.
Under kursen kommer du att få arbeta praktiskt och strategiskt med ditt eget företags digitala kommunikation och du kommer att ha med dig många delar som du kan dra direkt nytta av på plats hemma igen.
Ola Oredsson är ansvarig kursledare. Med stöd av gästföreläsare lotsar han dig genom den digitala kommunikationens – och marknadsföringens olika delar.
”Engagerade och kunniga föreläsare och en bra mix mellan presentation, diskussion och övningar”
”Kursen var bra och givande”
”Bra gästföreläsare och bra koppling till de närvarandes affär”
100% av deltagarna rekommenderar kursen – testa du också!
Deltagarna fick bedöma kursen i en skala 1-5, där 1 är underkänd och 5 mycket bra.
Januarierbjudande! Anmäl dig senast 31 januari 17.980 kr – 1.000 rabatt |
Ordinarie pris 18.980 kr
I kurspriset ingår kaffe, lunch och dokumentation.
Alla priser är exkl. moms. Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden.
Passa på att nyttja vår grupprabatt där ni får gå 4 personer men betalar endast för 3 personer. OBS. Går ej att kombinera med andra rabatter eller erbjudanden.