Pandemin har för alltid förändrat hur vi arbetar. Arbetsplats och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda. Hur ni som arbetsgivare anpassar er efter denna förändring är en avgörande faktor för att uppfattas som en attraktiv arbetsgivare och vara konkurrenskraftiga.
Hur har behoven och definitionen av ett en bra arbetsgivare och arbetsplats förändrats och hur påverkar det rekrytering och affärsstrategin kring employer branding? Vad krävs idag för att attrahera och behålla kompetens i en ny kontext och vilka nya krav ställer den hybrida arbetsplatsen på ledarskapet, medarbetarskapet och kulturen? På Ability Partners nya konferens Employer branding & workplace experience får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!
Välkommen till en högaktuell konferens där du under en fullspäckad dag får du lyssna till flera experter och praktikfall om vad efterfrågas idag för att vara kvalificerad som en attraktiv arbetsplats och vad som krävs för att vara en konkurrenskraftig arbetsgivare!
Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!
Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!
Välj om du vill delta på plats eller digitalt! |
Anmäl dig senast 16 september 6.990 kr (1.000 kr i rabatt) |
Ordinarie pris 7.990 kr |
Mängdrabatt Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.490 kr per person. |
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person. |
Vad ingår? I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt. För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen. |