Framtidens kundmöte i offentlig sektor 2023

Fokus på användarcentrerad medborgarservice och en god kundupplevelse i framtidens digitaliserade förvaltning

12 september på Hasselbacken i Stockholm
eller digitalt via livestream

Allmänt
Program
Goda skäl att delta
Ladda ner PDF
Framtidens kundm%C3%B6te i offentlig sektor 2023
Anmäl dig

Framtidens kundmöte i offentlig sektor 2023

12 2023-09-12 11:38:46 2023-09-11 11:38:46 38 Framtidens kundmöte i offentlig sektor 2023 Fokus på användarcentrerad medborgarservice och en god kundupplevelse i framtidens digitaliserade förvaltning Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Konferensen om framtidens medborgarservice för dig som arbetar med kundinteraktioner i offentlig sektor!

Det pågår en omfattande förändringsresa för dagens medborgarservice i och med den digitala transformationen och alla de nya krav på serviceutbudet det medför i kund- eller invånarkontakten. Vad krävs egentligen för att utveckla framtidens kundmöte som möter morgondagens krav och utmaningar?

På Ability Partners nya konferens Framtidens kundmöte i offentlig sektor 2023 får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!

Välkommen till en högaktuell konferens där du under en intensiv dag får lyssna till experter och praktikfall om hur du anpassar verksamhetens processer, service och tjänster både efter medborgarnas behov och till det snabbt föränderliga digitala samhällets spelplan.

Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!

Ur innehållet

  • Så utvecklar du en effektiv, tillgänglig och kvalitativ medborgarservice som svarar upp mot morgondagens behov och krav
  • Hur organisera verksamheten för en övergripande, effektiv och optimal medborgarservice
  • Så uppnås en tillgänglig och kvalitativ service med tjänster utifrån mottagarens behov och förutsättningar
  • Så driva och leda transformation och digitalisering av medborgarservicen för att underlätta kundmötet och effektivisera verksamhetens arbetsprocesser
  • Vilka tjänster lämpar sig för digitalisering och automatisering och hur tar du dig an utmaningarna med de tjänster som inte kan digitaliseras

Moderatorer

Martina Melin

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

Malin Kleinsmith

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

Talare

Bo Dahlbom

ProfessorGöteborgs universitet

Tina Bohman Peters

UtvecklareVästerås Stad

Hanna Jonzon

Digital strategSundsvall kommun

Lena Lingensjö

Sektionschef KundtjänstSundsvall kommun

Kristina Sabelström Möller

Verksamhetsutvecklare Bolagsverket

Jan Sjösten

Digital strategSkatteverket

Charlotte Arnell

Legal advisorPwC

Nabait Adi Wallberg

Verksamhetsutvecklare Försäkringskassan

Charlotte Edbom

UtvecklingsstrategFörsäkringskassan

Martina Melin

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

André Hagberg

Konsult och verksamhetsutvecklareAgima

”Mycket bra! Varierande föreläsningar och bra kvalitet!”

”Alla föredrag var mycket intressanta!”

”Många intressanta föreläsningar, lyfte fram både stora och små kommuner, olika arbetssätt”

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Välj om du vill delta på plats eller digitalt!
Anmäl dig senast 9 juni
6.990 kr (1.500 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 7 juli
7.790 kr (700 kr i rabatt)
Ordinarie pris
8.490 kr 
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Vad ingår?
I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.
För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen.
Tillbaka till kalendariet