Framtidens medborgarservice & kontaktcenter 2024

Konferens och mötesplats för dig i offentlig sektor!

22-23 januari på Hasselbacken i Stockholm
eller digitalt via livestream

Allmänt
Framtidens medborgarservice %26%23038%3B kontaktcenter 2024
Anmäl dig

Framtidens medborgarservice & kontaktcenter 2024

22 2024-01-22 11:38:46 2024-01-22 11:38:46 38 Framtidens medborgarservice & kontaktcenter 2024 Konferens och mötesplats för dig i offentlig sektor Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Konferens och mötesplats för dig i offentlig sektor!

Vart är vi på väg med ny teknik och mänsklig interaktion med våra medborgare – och hur hittar vi balansen mellan automatisering och AI vs det mänskliga och personliga? Hur skapar vi en snabb, personlig och mer effektiv medborgarservice som svarar upp mot framtida behov?

På Ability Partners nya konferens Framtidens medborgarservice och kontaktcenter 2024 får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!

Välkommen till en högaktuell konferens där du under en intensiv dag får lyssna till experter och praktikfall om hur du anpassar verksamhetens processer, service och tjänster både efter medborgarnas behov och till det snabbt föränderliga digitala samhällets spelplan.

Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!

Ur innehållet

  • Offentlig förvaltning som kundfokuserad och digitaliserad serviceorganisation – trender och utveckling kring interaktionen med medborgarna
  • Vart är vi på väg med ny teknik och mänsklig interaktion i kundmötet – och hur hittar vi balansen mellan automatisering och AI vs det mänskliga och personliga?
  • Att utveckla verksamheten och driva förändring för en övergripande, effektiv och optimal medborgarservice som svarar upp mot framtidens behov
  • Så skapar du värde för framtidens medborgare utifrån deras behov och drivkrafter
  • Så här nyttjar vi dagens och morgondagens teknik för att skapa ett medborgarmöte i världsklass samtidigt som vi svarar upp mot interna krav på effektivitet
  • Framtidens kontaktcenter – så skapar du en integrerad, sömlös och personaliserad kundupplevelse

Moderatorer

Martina Melin

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

Malin Kleinsmith

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

Talare

Bo Dahlbom

ProfessorGöteborgs universitet

Tina Bohman Peters

UtvecklareVästerås Stad

Annmarie Palm

KundmöteschefNacka kommun

Hanna Jonzon

Digital strategSundsvall kommun

Lena Lingensjö

Sektionschef KundtjänstSundsvall kommun

Kristina Sabelström Möller

Verksamhetsutvecklare Bolagsverket

Charlotte Arnell

Legal advisorPwC

Nabait Adi Wallberg

Verksamhetsutvecklare Försäkringskassan

Charlotte Edbom

UtvecklingsstrategFörsäkringskassan

Martina Melin

Konsult och verksamhetsutvecklare Agima

André Hagberg

Konsult och verksamhetsutvecklareAgima

”Mycket bra! Varierande föreläsningar och bra kvalitet!”

”Alla föredrag var mycket intressanta!”

”Många intressanta föreläsningar, lyfte fram både stora och små kommuner, olika arbetssätt”

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Välj om du vill delta på plats eller digitalt!
Save-the-Date
Anmäl dig senast 22 september
6.490 kr (2.000 kr i rabatt)
Ordinarie pris
8.490 kr 
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Vad ingår?
I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.
För dig som deltar på plats tillkommer ett dagspaket om 990 kr där det ingår frukost, fika och lunch under konferensen.
Tillbaka till kalendariet