I vår samtid blir arbetet allt mer flexibelt, mobilt och gränslöst. Omvärlden förändras snabbare än någonsin vilket också ställer krav på intern förändring och anpassning till det nya. Samtidigt visar undersökningar att medarbetarengagemanget ofta är lågt. Detta ställer helt nya krav på den interna kommunikationen och ledarskapet! Vad är kommunikatörens roll i denna förändringsresa? Hur kan cheferna hålla samman organisationen och skapa engagemang? Vad innebär egentligen tillit i det moderna ledarskapet och varför är det så viktigt i dagens organisationer och arbetssätt? Hur ska man navigera rätt i det växande informationsflödet och utbudet av kanaler och verktyg?
På Ability Partners nya konferens Intern kommunikation och kommunikativt ledarskap får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!
Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!
Konferens 11.990 kr exkl. moms.
Hos Ability Partner ingår frukost, kaffe, lunch och dokumentation i konferenspriset.
Anmäl 3 personer eller fler från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 6.990 kr exkl. moms, per person.