Intern kommunikation 2022

Vad krävs av medarbetarkommunikationen i framtidens hybrida arbetsplats?

Konferens 7 september 2022
Digitalt via livestream eller på plats i Stockholm
Allmänt
Program / Talare
Goda skäl att delta
Ladda ner PDF
Intern kommunikation 2022
Anmäl dig

Intern kommunikation 2022

07 2022-09-07 11:38:46 2022-09-06 11:38:46 38 Intern kommunikation 2022 Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Årets viktigaste konferens för dig som arbetar med strategisk intern kommunikation

Pandemin har för alltid förändrat hur vi arbetar. Verksamheters interna kommunikation är nu mer än någonsin en strategisk viktig fråga som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda när vi går mer mot hybrida arbetsplatser. Det nya arbetslivet ställer helt nya krav på både ledarskap, medarbetare och arbetssätt i skapandet av en kommunikativ organisation med ett starkt medarbetarskap. På Ability Partners konferens Intern kommunikation 2022 får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till. Dessutom får du expertråd från branschens ledande experter.

Välkommen till en högaktuell konferens där du under en intensiv dag får du lyssna till experter och praktikfall om vad som krävs av chefer, medarbetare och kommunikationen, nu och i framtidens hybrida organisationer.

Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!

Ur innehållet

  • Intern kommunikation i det nya hybrida arbetslivet – strategi, utmaningar och verktyg
  • Så kan du i rollen som kommunikatör agera i en självstyrande, hybrid och kommunikativ organisation
  • Kommunikationens betydelse för verksamhetens framgång – så tar du ett helhetsgrepp om organisationens kommunikativa förmåga
  • Intern kommunikation som engagerar och involverar för ett starkt medarbetarskap samt intresse för verksamhetens affärsplan och mål
  • Agilt arbetssätt i intern kommunikation – hur vi kan leda för framgång och skapa en kommunikativ och presterande organisation genom att utveckla ett nära samarbete mellan ledning, kommunikation och HR?

Moderator & talare

Sofie Reutercrona

KommunikationskonsultInse Kommunikation

Övriga talare och praktikfall

Emma Månson

KommunikationschefSweco Sverige

Camilla Batal

Avdelningschef intern kommunikationTrafikverket

Sofie Rolf

KommunikationsstrategPolisen

Marie Aktö

Chef Marknad och KommunikationLänsförsäkringar

Sophia Nygren

Affärsområdeschef HR och affärsstödLänsförsäkringar

Marie-Louise Lindh

HR specialistUppsala kommun

Elisabeth Sandell

Ansvarig intern kommunikationUppsala kommun

Helena Rönnmark

KommunikationchefPolarbrödsgrupppen
  • Välj mellan att vara på plats eller delta på konferensen digitalt via livestream.
  • Du kan avgiftsfritt avboka din plats fram till 30 dagar före konferensen.
  • Du kan överlåta din plats till en kollega fram till konferensen går.

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Välj om du vill delta på plats eller digitalt!
Anmäl dig senast 3 juni
6.490 kr (1.500 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 1 juli
6.990 kr (1.000 kr i rabatt)
Ordinarie pris
7.990 kr 
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Vad ingår?
I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.
För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen.
Tillbaka till kalendariet