Lever ditt intranät upp till användarnas verkliga behov?
Att ständigt säkerställa hög relevans och trovärdighet kräver ett systematiskt arbete med content och informationshantering. Att dessutom säkra upp för att användarna hittar vad de söker och kan arbeta smidigt för ökad produktivitet kräver sin insats. Därför samlar vi de främsta experterna och praktikfallen på området för att göra det enkelt för dig att omvärldsbevaka och lära av de allra bästa. Boka in dessa dagar redan nu, det är här vi skapar framtidens digitala arbetsplats!
Läs mer om Intranätdagarna 2016 på www.intranatdagarna.se
Jessica Stringer Bodin, Projektledare, Riksdagsförvaltningen
Birgitta Elgemyr, Webbredaktör, Riksdagsförvaltningen
Cecilia Svensson, VP Group Communications, Perstorp Holding AB
Conny Andersson, Webbansvarig, Järfälla kommun
Sofie Schough, Kommunikationschef, Coor
Elin Brozén, Verksamhetschef, Kommunikationsenheten, Landstinget i Västmanland
Pär Lannerö, Projektledare, Post- och telestyrelsen
Pia Lindhe, Kommunikationsdirektör, Telenor Sverige
Utveckla framtidens värdeskapande intranät & digitala arbetsplats
Under ledning av Stefan Strömquist, NetRelations
Läs mer om Temadagen
”Ability Partner arrangerar bra seminarier – kanske de bästa – för intranät”
Lena Wemar, Kommunikationsansvarig, tekniska kommunikationskanaler, SVT
”Jag älskade det! Jag lärde mig massor av högt och lågt. Jag arbetar på ett stort företag med höga säkerhetskrav. Ändå fick jag en massa idéer av de mindre företagens lösningar, och mängder av nya ingångar till mitt arbete”
Elisabeth Redlig, Fotograf och webredaktör, Vattenfall
”Genomgående brukar de här konferenserna hålla hög kvalitet”
Anna Blom, Polisen
98,3% av deltagarna på vår förra intranätkonferens rekommenderar evenemanget för andra
Konferens 15 november 6.980 kr |
Leverantörer & konsulter 9.980 kr |
Temadag 16 november Pris för deltagare på konferensen 2.480 kr – 4.000 kr i rabatt (ordinarie pris 6.480 kr) |
Enbart temadag 6.480 kr |
Alla priser är exkl. moms.
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.980 kr exkl. moms för konferensen.
Som medlem i DIK erhåller du 20 % rabatt
Glöm inte att uppge att du är medlem vid bokningstillfället. Rabatten gäller på ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.