Intranätdagarna 2016

Utveckling av framtidens värdeskapande intranät och digitala arbetsplats

Konferens 15 november 2016 i Stockholm
Temadag 16 november 2016 i Stockholm
Allmänt
Samarbetspartners
Ladda ner PDF
Anmäl dig

Intranätdagarna 2016

15 2016-11-15 11:38:46 2016-11-15 11:38:46 38 Intranätdagarna 2016 Utveckling av framtidens värdeskapande intranät och digitala arbetsplats Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Lever ditt intranät upp till användarnas verkliga behov?
Att ständigt säkerställa hög relevans och trovärdighet kräver ett systematiskt arbete med content och informationshantering. Att dessutom säkra upp för att användarna hittar vad de söker och kan arbeta smidigt för ökad produktivitet kräver sin insats. Därför samlar vi de främsta experterna och praktikfallen på området för att göra det enkelt för dig att omvärldsbevaka och lära av de allra bästa. Boka in dessa dagar redan nu, det är här vi skapar framtidens digitala arbetsplats!

Läs mer om Intranätdagarna 2016 på www.intranatdagarna.se

Ur innehållet

  • Intranätets nya roll i den digitala och mobila arbetsplatsen
  • Content och informationshantering – så säkerställer du innehållskvalitet och relevans
  • Effektivt sök och enkel användning som bidrar till ökad produktivitet och engagemang
  • Framtidens sociala intranät som förbättrar samarbete och kunskapsöverföring

Moderator

Keynote Speakers

Jessica Stringer Bodin, Projektledare, Riksdagsförvaltningen
Birgitta Elgemyr, Webbredaktör, Riksdagsförvaltningen
Cecilia Svensson, VP Group Communications, Perstorp Holding AB
Conny Andersson, Webbansvarig, Järfälla kommun
Sofie Schough, Kommunikationschef, Coor
Elin Brozén, Verksamhetschef, Kommunikationsenheten, Landstinget i Västmanland
Pär Lannerö, Projektledare, Post- och telestyrelsen
Pia Lindhe,
Kommunikationsdirektör, Telenor Sverige

  • Diskussioner och erfarenhetsutbyte – nätverka med kollegor från hela landet
  • 2 Keynote Speakers + 2 expertanföranden + 6 praktikfall + paneldebatt
  • Effektiv omvärldsbevakning – behovsstyrd konferens med de mest aktuella frågeställningarna
    Förbättra samarbetet och kunskapsöverföringen i ditt sociala intranät
  • Öka produktiviteten genom effektivt sök och smidig dokumenthantering
  • Skapa ett levande och relevant intranät – i praktiken
  • Intranätets roll i den digitala arbetsplatsen – så tar du ett helhetsgrepp
  • Hör hur andra parerat dikeskörningar och slipp göra dom själv
  • Temadag – utveckla framtidens värdeskapande intranät och digitala arbetsplats

Utveckla framtidens värdeskapande intranät & digitala arbetsplats

Under ledning av Stefan Strömquist, NetRelations

Läs mer om Temadagen

”Ability Partner arrangerar bra seminarier – kanske de bästa – för intranät”
Lena Wemar, Kommunikationsansvarig, tekniska kommunikationskanaler, SVT

”Jag älskade det! Jag lärde mig massor av högt och lågt. Jag arbetar på ett stort företag med höga säkerhetskrav. Ändå fick jag en massa idéer av de mindre företagens lösningar, och mängder av nya ingångar till mitt arbete”
Elisabeth Redlig,
Fotograf och webredaktör, Vattenfall

”Genomgående brukar de här konferenserna hålla hög kvalitet”
Anna Blom, Polisen

98,3% av deltagarna på vår förra intranätkonferens rekommenderar evenemanget för andra

Pris

 

Konferens 15 november 6.980 kr
Leverantörer & konsulter 9.980 kr
Temadag 16 november
Pris för deltagare på konferensen
2.480 kr – 4.000 kr i rabatt (ordinarie pris 6.480 kr)
Enbart temadag 6.480 kr

Alla priser är exkl. moms.

Rabatter

Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.980 kr exkl. moms för konferensen.

 

Som medlem i DIK erhåller du 20 % rabatt
Glöm inte att uppge att du är medlem vid bokningstillfället. Rabatten gäller på ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.

Tillbaka till kalendariet