Carl Smitterberg

Pressamordnare
Stockholms stad

Med nära en miljon invånare och över 40 000 medarbetare har Stockholms stad ett stort ansvar att kommunicera med stockholmare, besökare, medarbetare och ge journalister snabb och relevant service. Mängder av beslut och information kanaliseras varje vecka i webb, sociala medier, press, radio och tv. Under denna föreläsning beskriver Stockholm stad sitt arbetssätt för att värdera och välja rätt kanal för rätt målgrupp och att media får bra service.



Carl är med som talare på konferensen Framtidens press- och mediehantering
Dag 1

11:35
Så organiserar Stockholms stad sitt kommunikationsarbete för framgångsrik press- och mediahantering
  • Så organiserar Stockholms stad sin kommunikation i media och redaktionella kanaler
  • Strategisk innehålls- och kanalstrategi för att nå rätt målgrupp i rätt tid
  • Hur mäter vi att våra kommunikationsinsatser gett resultat?
  • Så har vi anpassat vår organisation för att inte hamna efter i det snabbrörliga medielandskapet