Vi lever just nu i en omvälvande tid med pandemi, klimatpåverkan och försämrat säkerhetsläge. Vad innebär detta för informationsförvaltningen och hur kan vi säkerställa en fungerande registratur även vid extraordinära händelser? Vad innebär den nya visselblåsarlagen för informationshanteringen och hur organiserar man på bästa sätt för en rättssäker hantering av allmänna handlingar? Hur kan du GDPR-anpassa rutiner och den dagliga verksamheten efter alla de nya krav som ställs? Frågorna är många och det är ofta hos dig de landar. Som registrator är du navet i myndighetens informationshantering och för att kunna säkerställa en rättssäker och korrekt informationshantering gäller det att vara uppdaterad kring juridiska förändringar och hur dessa påverkar registraturen i praktiken.
Hur kan du lyfta din roll som registrator och öka registraturens inflytande i organisationen för en långsiktig och hållbar informationsförvaltning?
Varmt välkommen till en kunskapsspäckad konferensdag med totalt fokus på dina specifika behov som registrator och dokumentcontroller! Vår förhoppning är att denna dag ska ge dig både den kunskap, inspiration och de praktiska verktyg du behöver för att skapa en hållbar, digital informationshantering i framtidens serviceinriktade kommun och myndighet.
Ta chansen att lyssna till kunniga experter och intressanta praktikfall!
”Väldigt hög klass på innehållet och presentatörerna. Inspirerande och lärorikt.”
”Jätteintressanta föreläsningar som gav många nya idéer att ta med oss hem till vår verksamhet.”
”Superproffsigt upplägg med tilltalande ämnen.”
”Bredden på ämnen var mycket bra, och kvaliteten på föreläsarna hög.”
”Jag är så nöjd med konferensen och fick med mig massor av både ny kunskap, inspiration och praktiska tips. Kunnigheten kändes fantastisk överlag och det förmedlades både pedagogiskt och tydligt.”
”Jättebra att kunna ta del av konferensen digitalt, tekniken fungerade bra! Jag är mycket nöjd och väldigt inspirerad”
Fullbokat och 90 % procent av deltagarna gav betyget bra eller mycket bra på Ability Partners förra konferens ”Registrator 2021”
Du kan tryggt anmäla dig till våra konferenser!
|
Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!
Välj om du vill delta på plats eller digitalt! |
Anmäl dig senast 17 juni 6.490 kr (1.500 kr i rabatt) |
Anmäl dig senast 16 september 6.990 kr (1.000 kr i rabatt) |
Ordinarie pris 7.990 kr |
Mängdrabatt Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.490 kr per person. |
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person. |
Vad ingår? I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt. För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen. |