Framtidens kontor och arbetssätt 2022

Succékonferensen är tillbaka - 11:e året i rad!

4 oktober 2022
Digitalt via livestream eller på plats i Stockholm
Allmänt
Program
Goda skäl att delta
Ladda ner PDF
Framtidens kontor och arbetss%C3%A4tt 2022
Anmäl dig

Framtidens kontor och arbetssätt 2022

04 2022-10-04 11:38:46 2022-10-03 11:38:46 38 Framtidens kontor och arbetssätt 2022 Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål? Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål?

De senaste två åren har för alltid förändrat hur vi arbetar och hur vi ser på arbetet. Kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda.

Hur har behoven och definitionen av ett kontor förändrats och hur påverkar det personal- och affärsstrategin? Vad är viktigt när vi omformar och anpassar kontoret utifrån nya behov och hur gör vi kontoret och arbetsplatsdesignen mer relevant för nya arbetssätt? Vilka nya krav ställer det på ledarskapet och självledarskapet och hur lyckas man bygga företagskulturen och behålla det sociala kittet mitt i allt detta? Viktiga och affärskritiska frågor. Det nya arbetslivet ställer helt nya krav på både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler för att skapa den bästa medarbetarupplevelsen.

På denna konferens får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.

Välkommen till en högaktuell konferens om hur du framgångsrikt leder kontorsförändringar mot nya arbetssätt i det nya normala.

Ur innehållet

  • Trender och framtidsspaning – hur ser framtidens kontor och hybrida arbetssätt ut i spåren av pandemin?
  • Så utvecklas en arbetsplatsstrategi som på bästa sätt supportar nya, hybrida arbetssätt
  • Hur och var vill vi jobba – viktiga insikter kring det nya normala och hur det påverkar kontorsutformning och hybrida arbetssätt i praktiken
  • Ledarskap och självledarskap i en hybrid värld – vad krävs för att lyckas?
  • Wellbeing och innovation – hur kan vi designa framtidens kontorsmiljöer för hållbart välbefinnande, innovationskraft och nytänkande?
  • Smarta kontor – hur knyter man ihop kontors- och distansarbete på bästa sätt för att bättre stödja både det fysiska och virtuella samarbetet i verksamheten?
  • Så driver du framgångsrika förändringsprocesser kring nya flexibla arbetssätt, i det nya normala

Moderator och talare

Heléne Lidström

Förändringsledare och författareHealthy Business AB

Expertanföranden

Jonas Falk

Arkitekt och partnerStrategisk Arkitektur

Jonas Hurtigh Grabe

ArbetsplatskonsultVeldhoen + Company

Nina Rapp

Affärsområdeschef Modern Work och Security Microsoft

Marco Checchi

Partner och inredningsarkitekt MSA/MFAStudio Stockholm Arkitektur

Niklas Huss

Innovations och transformationscoach MindShift

Praktikfall & övriga talare

Marcus E Bernhardsson

Projektledare Skatteverket

Maria Robarth

Projektledare Skatteverket

Sofia Birk

HR-chef Täby kommun

Sofia Wangsell

VerksamhetsutvecklareSPP

Helena Sandin

HR-chefSPP

Rebecca Hansson

Ecosystem Lead & Workplace of the Future Program PMO Ericsson

Informativt. Värdefullt att få höra om både framgångsnycklar och misstag 

Det var många olika infallsvinklar precis som jag hoppades och bra talare

”Fantastiskt bra konferens, mycket hög kvalitet på föreläsarna”

Fullbokat och 99,2 % procent av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt

  • Välj mellan att vara på plats eller delta på konferensen digitalt via livestream.
  • Du kan avgiftsfritt avboka din plats fram till 30 dagar före konferensen.
  • Du kan överlåta din plats till en kollega fram till konferensen går.

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Välj om du vill delta på plats eller digitalt!
Sommarerbjudande
Anmäl dig senast 1 juli
6.490 kr (1.500 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 26 augusti
6.990 kr (1.000 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 23 september
7.490 kr (500 kr i rabatt)
Ordinarie pris
7.990 kr 
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.490 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Vad ingår?
I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.
För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen.
Tillbaka till kalendariet