Allmänt
Program
Goda skäl att delta
Ladda ner PDF
Framtidens kontor och arbetss%C3%A4tt 2022
Anmäl dig

Framtidens kontor och arbetssätt 2022

22 2022-03-22 11:38:46 2022-03-21 11:38:46 38 Framtidens kontor och arbetssätt 2022 Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål? Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål?

Den pågående pandemin har för alltid förändrat hur vi arbetar. Kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda.

Hur har behoven och definitionen av ett kontor förändrats och hur påverkar det personal- och affärsstrategin? Vad är viktigt när vi omformar och anpassar kontoret utifrån nya behov och hur gör vi kontoret och arbetsplatsdesignen mer relevant för nya arbetssätt? Vilka nya krav ställer det på ledarskapet och självledarskapet och hur lyckas man bygga företagskulturen och behålla det sociala kittet mitt i allt detta? Viktiga och affärskritiska frågor.

Det nya arbetslivet ställer helt nya krav på både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler för att skapa den bästa medarbetarupplevelsen. På denna konferens får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.

Välkommen till en högaktuell konferens om hur du framgångsrikt leder kontorsförändringar mot nya arbetssätt i det nya normala.

Ta chansen att ta del av aktuell kunskap och erfarenheter från ledande experter och intressanta praktikfall!

Ur innehållet

  • Trender och framtidsspaning – hur ser framtidens kontor och hybrida arbetssätt ut i spåren av pandemin?
  • Hur och var vill vi jobba – viktiga insikter kring det nya normala och hur det påverkar kontorsutformning och arbetssätt i praktiken
  • Ledarskap och självledarskap i en digital värld – vad krävs för att lyckas?
  • Smarta kontor – hur knyter man ihop kontors- och distansarbete på bästa sätt för att bättre stödja både det fysiska och virtuella samarbetet i verksamheten?
  • Högaktuella praktikfall om hur man driver framgångsrika förändringsprocesser kring nya flexibla arbetssätt, i det nya normala

Moderator och talare

Heléne Lidström

Förändringsledare och författareHealthy Business AB

Särskilt inbjudna talare

Jonas Falk

Arkitekt och partnerStrategisk Arkitektur

Jonas Hurtigh Grabe

ArbetsplatskonsultVeldhoen + Company

Marco Checchi

Partner och inredningsarkitekt MSA/MFAStudio Stockholm Arkitektur

Karin Ståhl

VD & ArbetsplatsstrategGoToWork

Henrik Byström

Expert strategisk digitalisering Downriver Management

Talare och praktikfall

Karin Flinkenberg

Projektledare Framtidens arbetsplatsVision

Anna Malmquist

ProjektledareUppsala kommun, Staben för fastighet

Stefan Hallin

Workplace Experience Manager Volvo Group Real Estate

Thorsten Cziuppa

Workplace Experience Manager Volvo Group Real Estate

Peter Östman

Kommunikationschef Vasakronan

Thomas Spångberg

EMEA Sales Director WW Modern Workplace Sales TeamMicrosoft

Magnus Kuchler

Sverigechef och styrelseordförand EY

Informativt. Värdefullt att få höra om både framgångsnycklar och misstag 

Det var många olika infallsvinklar precis som jag hoppades och bra talare

”Fantastiskt bra konferens, mycket hög kvalitet på föreläsarna”

Fullbokat och 99,2 % procent av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt

 

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Konferens – på plats i Stockholm
I konferenspriset ingår frukost, kaffe, lunch och dokumentation.
Anmäl dig senast 11 februari
Konferens 6.990 kr (1.000 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 11 mars
Konferens 7.490 kr (500 kr i rabatt)
Ordinarie pris
Konferens 7.990 kr
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.490 kr per person.
Digital konferens – följ konferensen via livestream
I det digitala konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material efteråt.
Anmäl dig senast 11 februari
Digital konferens 5.990 kr (1.000 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 11 mars
Digital konferens 6.490 kr (500 kr i rabatt)
Ordinarie pris
Digital konferens 6.990 kr
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Tillbaka till kalendariet