Framtidens kontor och arbetssätt 2021

Succékonferensen är tillbaka - 10:e året i rad!

6 oktober 2021
Digitalt via livestream eller på plats i Stockholm
Allmänt
Program
Bonusmaterial
Ladda ner PDF
Framtidens kontor och arbetss%C3%A4tt 2021
Anmäl dig

Framtidens kontor och arbetssätt 2021

06 2021-10-06 11:38:46 2021-10-05 11:38:46 38 Framtidens kontor och arbetssätt 2021 Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål? Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Du kan tryggt anmäla dig till våra konferenser

  • Välj mellan att vara på plats eller delta på konferensen digitalt via livestream.
  • Du kan avgiftsfritt avboka din plats fram till 30 dagar före konferensen.
  • Du kan överlåta din plats till en kollega fram till konferensen går.

Det nya normala – hur blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt och affärsmål?

Precis just nu sker ett stort paradigmskifte på arbetsplatsen. Kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda.
Hur har behoven och definitionen av ett kontor förändrats och hur påverkar det personal- och affärsstrategin? Vad är viktigt när vi omformar och anpassar kontoret utifrån nya behov och hur gör vi kontoret och arbetsplatsdesignen mer relevant för nya arbetssätt? Vilka nya krav ställer det på ledarskapet och självledarskapet och hur lyckas man bygga företagskulturen och behålla det sociala kittet mitt i allt detta? Viktiga och affärskritiska frågor.
Det nya arbetslivet ställer helt nya krav på både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler för att skapa den bästa medarbetarupplevelsen. På denna konferens får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.

Välkommen till en högaktuell konferens om hur du framgångsrikt leder kontorsförändringar mot nya arbetssätt i det nya normala.

Ta chansen att ta del av aktuell kunskap och erfarenheter från ledande experter och intressanta praktikfall!

Ur innehållet

  • Trender och framtidsspaning – hur ser framtidens kontor och arbetssätt ut i spåren av Corona?
  • Hur och var vill vi jobba – viktiga insikter kring det nya normala och hur det påverkar kontorsutformning och arbetssätt i praktiken
  • Ledarskap och självledarskap i en digital värld – vad krävs för att lyckas?
  • Smarta kontor – hur knyter man ihop kontors- och distansarbete på bästa sätt för att bättre stödja både det fysiska och virtuella samarbetet i verksamheten?
  • Högaktuella praktikfall om hur man driver framgångsrika förändringsprocesser kring nya flexibla arbetssätt, i det nya normala

Moderator och talare

Heléne Lidström

Förändringsledare och författareHealthy Business AB

Speciellt inbjudna

Jonas Falk

Arkitekt och partnerStrategisk Arkitektur

Jonas Hurtigh Grabe

ArbetsplatskonsultVeldhoen + Company

Marco Checchi

Partner och inredningsarkitekt MSA/MFAStudio Stockholm Arkitektur

Karin Ståhl

VD & ArbetsplatsstrategGoToWork

Niklas Huss

Innovations och transformationscoach MindShift

Talare och praktikfall

Ann Johansson

Delprojektledare Människa & förändringsledning, Aktivitetsbaserat arbetssättLänsförsäkringar AB

Maria Bratt

IT-chefSkolinspektionen

Sofia Birk

HR-chef Täby kommun

Petter Klingofström

AffärsstrategAtrium Ljungberg AB

Cecilia Sjöberg

Digital affärsutvecklare – Smarta kontorSiemens

Sonya Simmonds

Head of Workplace, Design & Build, Global Workplace Services Spotify

Alexander Westerdahl

VP HR, R&D/ Consumer BU Spotify

Mattias Stålhammar

Head of Global WorkplaceSpotify

Henrik Byström

Affärsområdeschef Modern Workplace Microsoft

Thomas Spångberg

EMEA Sales Director WW Modern Workplace Sales TeamMicrosoft

”Dagen skapade mycket värde för mig!”

”Allt var väldigt relevant” 

”Fantastiskt bra, hög kvalitet på föreläsarna”

Fullbokat och 99,2 % procent av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt

 

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Konferens – på plats i Stockholm
I konferenspriset ingår frukost, kaffe, lunch och dokumentation.
Pris
Konferens 7.990 kr
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.990 kr per person.
Digital konferens – följ konferensen via livestream
I det digitala konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material efteråt.
Pris
Digital konferens 6.990 kr 
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 3.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Tillbaka till kalendariet