Framtidens kontor och arbetssätt 2023

Succékonferensen är tillbaka - 12:e året i rad!

Konferens 18 oktober
Digitalt via livestream eller på plats i Stockholm
Allmänt
Framtidens kontor och arbetss%C3%A4tt 2023
Anmäl dig

Framtidens kontor och arbetssätt 2023

18 2023-10-18 11:38:46 2023-10-17 11:38:46 38 Framtidens kontor och arbetssätt 2023 Efter det nya normala – så blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt för en framgångsrik och välmående organisation Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Efter det nya normala – så blir kontoret en attraktiv och värdeskapande mötesplats som stöttar nya flexibla arbetssätt för en framgångsrik och välmående organisation

De senaste åren har helt förändrat hur vi arbetar och hur vi ser på vårt arbete och en sak är klar, kontorets roll har förändrats för alltid.

  • Hur har behoven och definitionen av ett kontor förändrats och hur påverkar det personal-, affärs- och arbetsplatsstrategin?
  • Vad är viktigt när vi omformar kontoret för att på bästa sätt supporta hybrida arbetssätt och hur påverkar detta ledarskapet?

Frågorna är många och kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda.

På denna konferens får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till för att lyckas skapa ett kontor värd resan dit. Du får ta del av konkreta erfarenheter kring hur man lyckas med förändringsarbetet som får både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler att samverka för en framgångsrik och välmående organisation. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.

Ta chansen att ta del av aktuell kunskap och erfarenheter från ledande experter och intressanta praktikfall!

Ur innehållet

  •  Trendspaning kring framtidens kontor och arbetssätt – nuläge, trender och framtidsspaning
  • Så utvecklar du din arbetsplatsstrategi för att på bästa sätt supporta en hybrid arbetsmodell
  • Aktuellt forskningsläge kring hybridarbetsplatsen – vad är viktigt att tänka på vad gäller organisation, ledarskap, plats och teknik
  • Nya lokaler och nya, flexibla arbetssätt – så leder du förändringen mot en modern och effektiv kontorslösning
  • Så blir kontoret en värdeskapande mötesplats som stöttar både affärsmål och nya hybrida arbetssätt

Moderator och talare

Heléne Lidström

Förändringsledare och författareHealthy Business AB

Talare och praktikfall

Jonas Falk

Arkitekt och partner Strategisk Arkitektur

Jonas Hurtigh Grabe

Arbetsplatskonsult Veldhoen + Company

”Fantastiskt bra konferens, mycket hög kvalitet på föreläsarna”

”Jag fick många aha-upplevelser och en hel del ”matnyttigt” att ta med mig i vår process.”

”Variationen av föredragshållare var bra och belyste frågor på olika sätt.”

”ALLT var intressant och gav både idéer och inspiration!”

”Väldigt bra föreläsare med högaktuella ämnen.”

Konferensen brukar bli fullbokad så se till att säkra din plats!
99,2 % av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Välj om du vill delta på plats eller digitalt!
Specialerbjudande
Anmäl dig senast 9 juni
6.490 kr (2.000 kr i rabatt)
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Vad ingår?
I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.
För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen.
Tillbaka till kalendariet