De senaste åren har helt förändrat hur vi arbetar och hur vi ser på vårt arbete och en sak är klar, kontorets roll har förändrats för alltid.
Frågorna är många och kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda.
På denna konferens får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till för att lyckas skapa ett kontor värd resan dit. Du får ta del av konkreta erfarenheter kring hur man lyckas med förändringsarbetet som får både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler att samverka för en framgångsrik och välmående organisation. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.
Ta chansen att ta del av aktuell kunskap och erfarenheter från ledande experter och intressanta praktikfall!
”Fantastiskt bra konferens, mycket hög kvalitet på föreläsarna”
”Jag fick många aha-upplevelser och en hel del ”matnyttigt” att ta med mig i vår process.”
”Variationen av föredragshållare var bra och belyste frågor på olika sätt.”
”ALLT var intressant och gav både idéer och inspiration!”
”Väldigt bra föreläsare med högaktuella ämnen.”
Konferensen brukar bli fullbokad så se till att säkra din plats!
99,2 % av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt
Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!
Välj om du vill delta på plats eller digitalt! |
Specialerbjudande Anmäl dig senast 9 juni 6.490 kr (2.000 kr i rabatt) |
Mängdrabatt Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person. |
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person. |
Vad ingår? I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt. För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen. |