De senaste två åren har helt förändrat hur vi arbetar och hur vi ser på vårt arbete och en sak är klar, kontorets roll har förändrats för alltid. Hur har behoven och definitionen av ett kontor förändrats och hur påverkar det personal-, affärs- och arbetsplatsstrategin? Vad är viktigt när vi omformar kontoret för att på bästa sätt supporta hybrida arbetssätt och hur påverkar detta ledarskapet?
Frågorna är många och kontor och arbetssätt är mer än någonsin strategiskt viktiga frågor som står högt upp på varje ledningsgrupps agenda. Det nya arbetslivet ställer helt nya krav på både ledarskap, arbetssätt, teknik och lokaler för att skapa den bästa medarbetarupplevelsen.
På Framtidens kontor och arbetssätt 2023 får du ta del av unika erfarenheter och lärdomar från organisationer som verkligen tänkt till. Dessutom får du de senaste forskningsrönen samt expertråd från branschens ledande experter.
”Informativt. Värdefullt att få höra om både framgångsnycklar och misstag”
”Det var många olika infallsvinklar precis som jag hoppades och bra talare”
”Fantastiskt bra konferens, mycket hög kvalitet på föreläsarna”
Fullbokat och 99,2 % procent av deltagarna rekommenderade deltagande på Ability Partners förra konferens Framtidens kontor och arbetssätt
|
Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!
Välj om du vill delta på plats eller digitalt! |
Anmäl dig senast 17 februari 6.990 kr (1.500 kr i rabatt) |
Anmäl dig senast 17 mars 7.790 kr (700 kr i rabatt) |
Ordinarie pris 8.490 kr |
Mängdrabatt Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.990 kr per person. |
Separat bokningsbar Digital Masterclass Deltar du på konferensen får du 2.000 kr i rabatt och betalar endast 1.990 kr Ordinarie pris masterclass 3.990 kr |
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person. |
Vad ingår? I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt. För dig som deltar på plats ingår även fika och lunch under konferensen. |