Eva Gyllensvaan

Leg. Psykolog och utbildare
Edumera utbildning AB

Eva är inspiratör och föreläsare och har arbetat med utbildning i mer än tjugo år. Hon har en lång bakgrund i SAS och det var där hennes intresse för service och bemötande väcktes. Eva har kompletterat sin praktiska bakgrund med psykologexamen. Eva har tidigare föreläst om service och bemötande och kommer under detta anförande fokusera på hur du som tandsköterska hanterar och bemöter missnöjda patienter.



Eva är med som talare på konferensen Stora Tandsköterskedagen 2023
26 april

10:35
Hur hantera missnöjda patienter och kommunicera för nöjdare kunder inom tandvården
  • Så kommunicerar du på rätt sätt i de svåra samtalen med patienten för ett trevligt kundmöte
  • Så bemöter du patienter som upplevs stressade för att undvika konflikter
  • Så utvecklar du rätt egenskaper för att hantera klagomål från kunder som upplever missnöje