Konferens Offentlig Förvaltning & Service

Framtidens medborgarservice och kontaktcenter

Konferens och mötesplats för dig i offentlig sektor!

20-21 januari Stockholm eller digitalt
På plats

Hotell Hasselbacken
Hazeliusbacken 20
Stockholm

Digitalt

Delta på distans

Datum för Konferens

20-21 januari

Early bird
6990 kr

Anmäl dig senast 8 november

Personlig och effektiv medborgarservice som svarar upp mot framtida behov!

Vart är vi på väg med ny teknik och mänsklig interaktion med våra medborgare – och hur hittar vi balansen mellan automatisering och AI i eller att tala med en människa?  Hur skapar man en snabb, personlig och mer effektiv medborgarservice som svarar upp mot framtida behov?

På Ability Partners nya konferens Framtidens medborgarservice och kontaktcenter 2025 får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!

Välkommen till en högaktuell konferens där du under en intensiv dag får du lyssna till experter och praktikfall om hur du anpassar verksamhetens processer, service och tjänster både efter medborgarnas behov och till det snabbt föränderliga digitala samhällets spelplan.

Nu har du chans att påverka innehållet i konferensen. Klicka här för att svara på tre frågor!

Ur innehållet

  • AI, ny generation av chatbotar och robotar vilka nya möjligheter finns till effektiv och optimal medborgarservice som svarar upp mot framtidens behov
  • Offentlig förvaltning som kundfokuserad och digitaliserad serviceorganisation – trender och utveckling kring interaktionen med medborgarna
  • Hur kommer ny teknik som AI att förändra arbetsuppgifterna och kompetensbehovet i kontaktcenter? 
  • Så skapar samarbete mellan myndigheter värde för framtidens medborgare utifrån deras behov och drivkrafter
  • Hur ny teknik skapar individuella gränssnitt som utgår från kundernas livshändelser och förändrar kraven på medborgarservice hos kommuner och myndigheter
  • Hur uppfyller ny teknik kraven på GDPR – möjligheter och begränsningar för det digitala kundmötet?
Expertanförande
Conny Björnehall
Focus Area Leader Digitalization Public Sector
RISE Research Institutes of Sweden
André Hagberg
Konsult och verksamhetsutvecklare
Agima AB
Charlotte Arnell
Juridisk rådgivare, digitaliseringsjuridik offentlig sektor
PwC
Speciellt inbjuden
Louise Callenberg
Medgrundare
Leadership ARTS
Katarina L Gidlund
Professor och forskare inom digitalisering
Mittuniversitetet
Praktikfall
Annmarie Palm
Kundbemötandechef
Nacka kommun
Eric Thorén
Utvecklingsstrateg
Skatteverket
Kajsa Beckman
Kontaktcenterchef
Karlstads kommun
Anders Sandin
Enhetschef Medborgarcenter
Kristianstad kommun
Susanne Strand
Chef Kontaktcenter
Knivsta Kommun
Therese Bergsten
Verksamhetsledare kontaktcenter
Skara kommun

Program

Läs vårt program direkt eller ladda ner som PDF.
Visa program
Boende

Vi samarbetar med följande hotell där du får rabatt på boendet om du anger våra koder vid bokning.

Östermalm
Mornington Hotel

Nybrogatan 53

Tfn +46850733000

Ange kod: Ability Partner

Karta
Stockholm och övriga Sverige
Scandic Hotels

Tfn +46851751700

Ange kod: D000028081

Stockholm City
Freys Hotels

Bryggargatan 12

Tfn +46850621400

Ange kod: Ability

Karta
Djurgården
Hotell Hasselbacken

Hazeliusbacken 20

Tfn +46850254140

Ange kod: ABILITY

Karta
Intresserad av att samarbeta?
Kontakta oss om du är intresserad av ett samarbete! Du kanske vill tala eller vara med som utställare/sponsor på ett evenemang? Eller ett marknadsföringssamarbete?
Kontakta oss här
Priser (alla priser är exkl. moms och per person)
Early bird
6990 kr

Anmäl dig senast 8 november så får du 1500 kr i rabatt

Ordinarie pris
8490 kr

Detta är priset innan eventuella rabatter.

Mängdrabatt
5990 kr

Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5990 kr per person.

Vad ingår?

I konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material i 30 dagar efteråt.

För dig som deltar på plats i två dagar tillkommer 1000 kr. Då ingår frukost, fika och lunch under konferensen.