Framtidens medborgarservice 2022

Att utveckla en effektiv medborgarservice och en optimal kundupplevelse

17 mars 2022
Digitalt via livestream eller på plats i Stockholm
Allmänt
Program
Goda skäl att delta
Ladda ner PDF
Framtidens medborgarservice 2022
Anmäl dig

Framtidens medborgarservice 2022

17 2022-03-17 11:38:46 2022-03-16 11:38:46 38 Framtidens medborgarservice 2022 Att utveckla en effektiv medborgarservice och en optimal kundupplevelse Stockholm Ability Partner info@abilitypartner.se true DD/MM/YYYY

Konferensen om framtidens kundmöten för dig som arbetar med medborgarservice!

Det pågår en omfattande förändringsresa för dagens medborgarservice i och med den digitala transformationen och alla de nya krav på serviceutbudet det medför i kund- eller invånarkontakten. Vad krävs egentligen för att utveckla en medborgarservice som möter morgondagens krav och utmaningar? På Ability Partners konferens Framtidens medborgarservice 2022 får du ta del av den senaste utvecklingen och kunskaperna inom området!

Välkommen till en högaktuell konferens där du under en intensiv dag får du lyssna till experter och praktikfall om hur du anpassar verksamhetens processer, service och tjänster både efter medborgarnas behov och till det snabbt föränderliga digitala samhällets spelplan.

Ta chansen att nätverka och lyssna till experter och praktikfall från olika delar av landet!

Ur innehållet

  • Så utveckla en effektiv, tillgänglig och kvalitativ medborgarservice som svarar upp mot morgondagens krav
  • Hur skapar du värde för medborgarna samt utvecklar en optimal serviceupplevelse utifrån mottagarens behov och drivkrafter?
  • Ny teknologi som stöd i verksamhetsutveckling – så drar du nytta av digitaliseringen i utvecklingen av medborgarservicen
  • Vad krävs för att offentlig sektor skall kunna skala upp arbetet med AI för att optimera sina processer och på så sätt leverera förstklassiga tjänster till samhället?
  •  Kvalitetsuppföljning och verksamhetsutveckling – så mäta, analysera och agera för en framgångsrik medborgarservice

Moderator och talare

Patric Klaremo

SeniorkonsultMillwater

Talare

Linnéa Adlivankin

Enhetschef för KontaktcenterValltentuna kommun

Johanna Harling

Kommunikations- och kontaktcenterchefValltentuna kommun

Fredrika Henriksson

Regionchef mittStatens servicecenter

Eva Arnell

Regionchef västStatens servicecenter

Henrik Jensen Pässler

WebbstrategEslöv kommun

Dani Dawoodson Razmgah

Avdelningschef Bolagsverket

Hanna Jonzon

Digital strategSundsvall kommun

Jennifer Benckert

Chef för kontaktcenterNorrköpings kommun

Pernilla Stenson

Verksamhetsutvecklare på kontaktcenterNorrköpings kommun

Ola Johnsson

Rådgivare offentlig sektor PwC

Anna Ståhlbröst

ProfessorLuleå universitet

”Mycket bra! Varierande föreläsningar och bra kvalitet!”

”Alla föredrag var mycket intressanta!”

”Många intressanta föreläsningar, lyfte fram både stora och små kommuner, olika arbetssätt”

Pris

Ability Partner premierar dig som bokar tidigt!

Konferens – på plats i Stockholm
I konferenspriset ingår frukost, kaffe, lunch och dokumentation.
Anmäl dig senast 4 februari
Konferens 6.490 kr (1.000 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 4 mars
Konferens 6.990 kr (500 kr i rabatt)
Ordinarie pris
Konferens 7.490 kr
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 5.490 kr per person.
Digital konferens – följ konferensen via livestream
I det digitala konferenspriset ingår dokumentation och att du kan ta del av streamat material efteråt.
Anmäl dig senast 4 februari
Digital konferens 5.990 kr (1.000 kr i rabatt)
Anmäl dig senast 4 mars
Digital konferens 6.490 kr (500 kr i rabatt)
Ordinarie pris
Digital konferens 6.990 kr
Mängdrabatt
Anmäl fler än 2 personer från samma organisation samtidigt så betalar person 3, 4, 5 osv endast 4.990 kr per person.
Rabatterna kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla priser är exkl. moms och per person.
Tillbaka till kalendariet